Sök i bloggen och på webben

torsdag 4 november 2010

Vaknade klockan 6 imorse av att jag var hur pigg som helst.(Ja, klockan 6.) Jag gick upp innan Tobias, försökte dra han ur sängen och sådär, han är ju så morgontrött. Not. Det är snarare jag som inte orkar ta mig ur sängen, men idag sprang jag upp. Överdriver inte när jag säger sprang. Skönt att vara uppe så tidigt, men.. jag brukar bli trött runt halv 9 och somna i några timmar när jag går upp samtidigt som Tobias. Får helt enkelt försöka hålla mig vaken eftersom jag ska träffa Josefin vid den tiden.

Idag blir det inte mycket till plugg. Ska plugga på komvux nu på morgonen i några få timmar, sen tar jag ledigt så min hjärna kan tänka imorgon. Imorse när jag låg och försökte somna om så låg jag och tänkte på alla föreläsningar jag läst igenom. Jag tänkte på de krånliga orden som man kommer komma ihåg en gång, och glömma efter det osv. Om man tänker på det så tidigt en morgon, då räcker det för hjärnan. Tror den är trött på att jag mobbar den nu.

Idag ska jag också köpa tofflor som jag kan ha när jag är på praktiken. Får nog köpa ett par bra för knät så det inte går sönder ännu mer. Hoppas det finns i stora Bengtsfors.

Ska också ringa veterinären alldeles strax. Katten lämnas hos Tobias mamma och pappa idag så hon inte blir ensam den stackarn.

Kramar!

Mathea



Jag just nu va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar