Sök i bloggen och på webben

söndag 14 november 2010

Längtar hur mycket som helst till advent!!! Vill ha ljusstakar i fönstrena och massa tända ljus varje kväll. Åh.. Ge mig slutet på november nu så jag kan göra allt det här!!

Igår var Amanda och Erik här. Vi såg paranormal activity 2. Kan säga att jag aldrig skriker när jag ser filmer, men den här gången gjorde jag det med. Det var INTE kul alls att se den. Började nästan gråta för att jag blev så rädd. En riktigt skrämmande film. Början var dock väldigt trög, men sen så... Fyfan. Se den om ni gillar sånt. Tror inte jag kommer köpa ett hus med källardörr inomhus nu i alla fall.

Idag ska jag plugga. Sen när jag är klar med det tar jag lite helg eftersom det inte blev så mycket helg igår,då ska jag spela SIMS! Yaay! Tobias har åkt till sin farfar på farsdag, och vi ska väl ut och äta hos hans mor och far, som vanligt, sen. Skönt att jag inte behöver ställa mig och laga mat! =) Mina ungar kommer äta korv med bröd varje dag med tanke på vad mycket jag gillar att laga mat. Samma med Tobias. Eller så får de ärtsoppa. Stackars barn..

Hopp! Nu får jag nog kila mig. Ska hem och mata en troligtvis hungrig katt, och mig själv. Finns inget bröd här.

KramizZzZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar