Sök i bloggen och på webben

måndag 1 november 2010

HEJ BLOGGEN

Längesen jag skrev nu. Känns som jag behöver en blogg, för att skriva av mig någonstans. Har dock väldigt fullt upp med allt pluggande, så lär väl inte bli så mycket ändå.

På fredag är det tenta. Längtar jättemycket! Kanske för att jag inte kan någonting, eller för att jag kanske kommer kugga. Kanske är det för att det är helg. Vem vet?

Har idag inte pluggat så mycket som jag behövt. Nej nej, idag kastrerades Selma.. Och hon gick runt som en jättefull bumbibjörn i lägenheten. Det lättaste för henne hade varit att ta bort ALLA väggar, alla hinder osv, bara för att hon ska kunna vrida sig åt ett håll. Stackarn fastnar ju precis överallt med den där stora tratten. Idag fick ju faktiskt ta hand om henne. Kan ju skylla på henne om tentan går åt skogen.


Min lilla bebis

Happ happ.. Nu väntar jag på min käre pojkvän. Som några vet, så är han en ganska duktig innebandyspelare. Felet med honom är att han tror att han urusel så fort det går dåligt på EN träning, och då är han så jäkla otrevlig när han kommer hem. Då måste man peppa honom på något sätt, och det är inte kul längre. Han ger sig aldrig. Antar att vi delar på allt, tom alla våra dåliga sidor.

Nej, nu får jag faktiskt gå på toaletten.
Ha det fint!
Kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar