Sök i bloggen och på webben

onsdag 3 november 2010

Imorgon ska jag upp tidigt. Ska åka till utvecklingscentret (så heter det nu för tiden) i Bengtsfors. Ska sätta mig och läsa igenom alla föreläsningar och seminarium, SEN får det faktiskt räcka. Jag kan det jag kan på fredag. Känns som det är ovärt att plugga mer, eftersom man bara läser allt om och om igen, och det sker ingen större förändring i hjärnan faktiskt. Min snälla och hjälpsamma hjärna ska få vila imorgon <3 Ska i alla fall plugga där med min kära vän Josefin Galle. Åh, skönt att träffa någon!!!!

Hopp, nu får jag nog ta en handduk och täcka över fönstret i badrummet. Duschdrapperierna är hos svärmor på tvätt, och de andra är så fula så jag vill inte hänga upp dem. SÅ nu ser man allt i fönstret. 6igt värre.

Godnatt & Sov sött alla mina vänner.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar