Sök i bloggen och på webben

torsdag 4 november 2010

Då var man hemma igen. Efter en lååååång dag. Imorse pluggade jag och Josefin i ca 4 timmar. Sen åt vi pizza och kikade på lite saker i byn. Jag köpte mina fina tofflor.. Hehe.. Kul att lägga ut mycket pengar på det. Men det är behövligt antar jag. Hehe.

Ska snart beställa sims 3 kvällsliv! (!!!!!!) Hur roligt? Kommer inte hinna spela något. Trodde det skulle finnas i stan, men nejdå, det finns inte. Utan det finns bara på nätet. SÅ då måste jag vänta till nästa vecka, när nästa kurs börjar. Kommer inte ha tid alls till att sitta med det. Aldrig. Får sitta på natten helt enkelt.

Josefin & Niclas kommer nog hit på en kopp kaffe om en stund också. Skojigt. De ska köpa nya fiskar här i Långed så de kommer förbi en sväng.

Japp. Så är det. Imorgon kör vi tenta folket. Och det kommer gå bra, för våran lilla klass i alla fall. Det vet jag. Ni är duktiga =)


Lyckokramar till er som gör tentan. Ni andra får ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar