Sök i bloggen och på webben

torsdag 18 november 2010

Har idag varit på en föreläsning. Gick segt fram , och de fortsätter imorgon också. Skippar det. Sitter hemma och läser i stället.

Funderar på att kasta in en bomb i tvbänken så xboxet sprängs. Tobias kan inte hantera sin ilska när det andra laget på fifa gör mål.

Själv sitter jag och skrattar åt ett mail jag fick av en klasskompis igår. När jag läste det under föreläsningen så började jag nästan gråta för att jag skrattade så mycket. Tur att jag satt längst upp så inte läraren såg mig.

Finns inte så mycket mer att berätta, mer än att jag är lite halvt trött sådär. Tobias störde mig i natt också av att han sa "Åh jag kan inte sova, Host host host host host host host host.." två sekunder senare - "host host host host host host host................." . En bra natt helt enkelt.

Nej nuuuu.. SIMS!!!

Klemm!

3 kommentarer:

  1. soffan ikväll för dig ikväll då, eller kanske för tobias ;);) Åh sims, jag funderar på att läsa nu, men sims lockar mer hehe

    SvaraRadera
  2. soffan är alltid min på kvällen ;) blirså! Haha! sims lockar alltid mer än boken =)))

    Ni är söta !!

    SvaraRadera