Sök i bloggen och på webben

onsdag 3 november 2010

Pluggdag!!!

Vaknade för en liten stund sen utav att Tobias kom hem på frukost. Jag somnade om, och han väckte mig efter en kvart.

Drömde under den korta tiden att jag satt längst fram på idol. Det var Olle som sjöng "Det var jag" med Familjen. Han gav mig en femma (en high five femma, inte en peng). Tobias satt brevid och kolla surt på mig. Jag tror det är för att han inte gillar honom så mycket. Jag själv tycker inte att det är något fel på honom. Tycker han har en mycket bättre röst än vissa andra som är kvar.

Den här veckan har gått så fruktansvärt segt. Att det bara är onsdag känns jättekontigt. Känns som det är fredag imorgon, och utav någon anledning hade jag också önskat det. Vill göra tentan, och det får gå som det går, och att sen känna att man har två dagar i lugn och ro, utan att behöva tänka på några böcker. DÅ ska mitt SIMS spel äntligen komma till använding igen, efter en lång väntan! Sköööööönt!

Tror jag får ta och sätta igång. Den här kursen är svår och jobbig. Jag hoppas jag klarar den där förbannade tentan.

Ha en fin dag!
Mathea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar