Sök i bloggen och på webben

fredag 5 november 2010

så, då var tentan gjord. håller tummarna och hoppas att det gick bra. vi får ju inte reda på något förrän om 3 veckor ungefär.´Hoppas det gick bra för er andra! =)

nu är det ÄNTLIGEN helg, och jag och Linn skyndade oss hem för att spela sims under vår lediga tid. hehe! den här helgen mina vänner, tänker jag BARA slappa. Åååh, vad skönt det ska bli! Har saknat det så mycket! I morgon får pissen av sig tratten också. Skönt det kommer bli för henne, så hon kan göra sig ren som hon gör 23 timmar om dygnet. Just nu sover hon den timmen som blir över !

Nu ska jag i alla fall försöka fixa en stad, som man får utav sims, men som inte jag har fått. Får kika runt å försöka leta upp det!

Kram till er alla!'
Mathea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar