Sök i bloggen och på webben

tisdag 9 november 2010

Här i Uddevalla har det snöat precis hela dagen, och då menar jag verkligen HELA dagen. Det blåser och det är äckligt ute. Usch och fy! Hoppas jag kommer hem på torsdag. Håller det på såhär så kommer jag inte komma hem. I bengtsfors hade det tydligen börjat snöa ganska sent. Tur ni har då.

Jag och Sofia gick i alla fall ner till bussen i morse, inte så tidigt då men... Ja , vi kom dit och bussen kom inte. Hennes vän ringde och sa att hennes pappa hade sett flera bilar och lastbilar som kört av vägen, och att det var aphalkigt på vägarna. Då bestämde vi oss för att bli kvar. Blev lunch med mamma.

Vi testade den nya indiska restuangen. Och ni som känner mig vet att jag inte kan äta någonting i stort sett. Den här maten smakade enligt mig inte heller gott. Såå... Ja ni väljer om ni vill prova att äta där. Ni ska nog inte lyssna på mig heller. Hehe.

Idag köpte jag också lite julgrejer till Tobias lägenhet. Längtar redan tills jag får komma hem och göra i ordning !! Inte långt kvar till första advent ju! Efter det gick vi hem till Sofia. Vi pluggade i en timme sen satte vi oss och drack te i kanske 2. (Jobbigt att plugga). NU sitter jag hemma i min varma lägenhet!

Så.. Vad ska jag göra nu då..

Ja just det, plugga.

Ikväll är det i alla fall Desperate!!!! YEY! Synd att du inte kan se, Tobias Hedström, för du har inga kanaaaaaler!

Tillbaka till böckerna !
Krams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar