Sök i bloggen och på webben

lördag 13 november 2010

har idag gjort 20 saker som jag inte är värda att nämna. Inte en speciellt rolig dag med tanke på att jag fått göra saker som att tvätta. Inte speciellt kul. Är nästan klar med plugget till på tisdag i alla fall. GGGggGootTttT!

Tobias har fått skägg. Han borde inte raka bort det, eftersom han sällan har såhär mycket hår i ansiktet. Kanske börjar han mogna? Hmm.. Märks inte på honom annars i alla fall. Han beter sig fortfarande som en liten pojk när han kikar på sitt favoritlag på tv -> matchtröja på för att de ska ha en chans att vinna. Han blir arg på mig när jag lagt den i tvätten =)

Nu väntar vi på Mandis och Erik. De skulle väl komma runt 8, och jag ska hinna duscha. Får kila nu!


Ha en fin kväll allesammmmannss........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar