Sök i bloggen och på webben

söndag 7 november 2010

Sitter i lägenheten i uddevalla. Har aptråkigt. I morgon börjar en ny kurs. Ska bli spännande, men det är väldigt mycket att göra. Hoppas det går bra ändå!
Så, vad ska man säga nu. Jag är lite avundsjuk på min vän Kerstin som har gjort den här kursen och ska utomlands istället. Du är så snäll som gör så , hoppas du vet det! Man blir inte ett dugg sugen själv =)

Jaja, blir läggdags tidigt idag. FÅr väl se hur det går eftersom vi gick upp halv 12 idag. Plus att jag kommer sakna Tobias och spinnande Selma vid mitt huvud i natt. Tråkigt. Blir här i 4 dagar. Segt.

Jaha, glömde berätta att vi var hemma hos Niclas och Josefin igår. Vi kikade på 3 filmer så vi blev kvar till klockan 3 på natten. Vi såg Tillsammans, en gammal film från 70talet, jättekul! Sen så vi .... hmm.. undra vad den hette. Var en med massa dockor. Mary Shaw något tror jag. Den var lite skum och lite äcklig. Sist men inte minst såg vi Instängd 2, som var liite för mycket ... ja jag vet inte. Den var inte så himla bra. Lite äcklig sådär, men det blev för mycket utav de "läskiga" gubbarna överallt, man såg de alldeles för mycket så spänningen försvann ganska snabbt.

Nej, nu får jag göra något annat! Kramar & godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar