Sök i bloggen och på webben

tisdag 2 november 2010

Nu har tjejerna åkt! Får plugga på egen hand. Usch, är så mycket att ta in. För mycket som inte stämmer överens med vad jag tycker att det ska stå. Finns så många krånliga ord som man troligtvis kommer använda en gång, och sedan glömma bort. Till min svensklärare; ingen utav dina ord som vi lärt oss utav dig är användbara just nu. Det enda jag kommit ihåg är kontinuerligt, och det har jag läst EN enda gång i EN enda bok! Sådetså. Sluta lär barnen trams någon gång. Gamling.

Nu ska jag åka hem och se ifall några mer framkallningskort har hoppat ner i brevlådan. Jag beställde några förra veckan, och igår var jag så glad när jag såg att mamma hade med sig ett litet paket till mig. Men mina glädje höll inte i sig speciellt länge. Det låg ETT enda kort i paketet. Yes.. Varför i hela friden skickar man ett enda kort? Nu när det pratas om miljön, miljöförstöring, transporter osv, kan man inte skicka alla på en gång i stället? Ett kort..

Nej jag får ta tummen ur rumpen och åka och kolla. Sen blir det plugg hela kvällen låång. Hoppas det går bra för er andra som pluggar! Vi hörs ikväll!

Saknar förövrigt mina favoriter. Josse & Josse. Lovar att leka med er när jag är klar med tentan!

Kramsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar