Sök i bloggen och på webben

fredag 12 november 2010

Åh! Äntligen är den här veckan över. Har haft någonting att göra precis varje dag. Antingen har man varit på skolan och suttit och lyssnat på föreläsningar i minst 5 timmar, eller som idag, jobbat från 7-16. Har faktiskt varit rätt mysigt ändå!

Nu ska jag sätta mig och installera mitt fina, nya, roliga simsspel, kvällsnågot. Bra att jag vet vad det heter. Blir så nu i alla fall! HA EN TREVLIG HELG ALLESAMMANS.

Förresten så är latinska ord ungefär lika svåra att lära sig som kinesiska teckan.

Nästan i alla fall..

3 kommentarer:

  1. haha, speciellt sneda halsmuskeln, "m. sternocleidomastoideus" come again =/

    SvaraRadera
  2. och jag som inte ens har börjat med orden!! usch och fy. jag har något att se fram emot imorn och på måndag då med andra ord!!! kraaam

    SvaraRadera
  3. menar det. säkert att man kan uttala den sen. not. :p haha

    orden är enkla. förutom musklerna. de är ju krångliga. hoppas inte de här är värre som vi har till sinnena. har inte kikat på dem!! :o
    kraaaaaaaaaam!

    SvaraRadera