Sök i bloggen och på webben

måndag 29 november 2010

Jag tror jag dööööör! KOmmer aldrig i hela mitt liv klara anatomi tentan. Det är verkligen HUR mycket som helst. Det är intressant men det är ändå jättejobbigt att mata in allt i huvudet. Känner att det var TUR att jag stannade hemma idag för att kunna få en extra dag till respirationen. Hade inte hunnit det alls annars. De verkar planera att vi ska sitta på helgerna också. Vi har tyvärr inte så mycket tid över annars. Fattar inte hur man kan tänka så. Vissa har familj och hinner inte alls. Andra orkar bara inte, utan vill göra roliga saker på helgerna. Speciellt om man bor en bit ifrån och kanske har en lägenhet närmare skolan som jag har . Vill inte direkt åka hem och sätta mig med det DÅ MED. Blir bara så arg och trött på allt. Längtar till sommaren !! LOV!

Ska hem till Tobias föräldrar och äta lite senare. Skönt att inte behöva laga mat. Ikväll åker jag nog in till Josefin en sväng så jag kan träffa henne i alla fall. Saknar Josefin M som jag inte har sett på hur länge som helst.

Nu ska mina böcker få fortsätta mobba mig.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar