Sök i bloggen och på webben

måndag 7 november 2011

Kan inte beskriva hur mycket sorg jag känner just nu. Att förlora min bebis, min fina Selma, är det värsta som någonsin hänt mig. Allt gick så fort. Jag vill bara ha henne tillbaka, krama henne, sova med henne, allt. NU är allt BORTA! Aldrig någonsin kommer det bli som förut. Ingen kommer kunna ersätta en sån underbar katt som hon var. Världens finaste. Världens bästa. Hatar allt för tillfället. Vill bara stänga in mig och gråta i flera dagar. Natten var den värsta på länge. Sov 10 minuter, grät 1 timme, sov 10 min, grät 1 timme. Känns som det aldrig kommer ta slut. Förstår inte vad jag ska göra. Hon var i stort sett allt för mig. Min bästa vän. Jag hoppas att hon har det bättre på andra sidan. En sak är jag dock säker på, hon är den finaste ängeln i hela himlen. Jag älskar dig Selma, nu och alltid. Jag kommer aldrig glömma dig. Du var världens bästa vän. Du är det underbaraste jag vet. Alla minnen med dig är bra, och de kommer aldrig försvinna. Du har en stor plats i mitt hjärta, och den platsen kommer du alltid ha. Jag saknar dig så. Jag hoppas du har det bra, och att du är lika snäll mot alla andra där som du var i ditt levda liv. Älskar dig föralltid, min fina bebis.

1 kommentar:

  1. Nämen... :( Vad hände henne? Stackare, tycker så synd om dig <3
    Massa puss och kram till dig! vet hur hemskt det är att förlora någon, även om det "bara" är ett djur... Drick massa varmt, ät godis och ta hand om dig <3

    SvaraRadera