Sök i bloggen och på webben

torsdag 10 november 2011

Dagarna går. Selma är inte här. Jag kan inte göra något. Så är det. Stor sorg finns kvar, men det är inte den jag ska skriva om idag, för ni som läser har nog redan förstått att jag saknar henne så otroligt mycket. Idag har jag haft Linn på besök. Har fått besök varje dag. Det har känts så skönt att kunna tänka på annat under dessa timmar. Tankarna går tillbaka på min bebis många gånger, men jag börjar kunna hantera sorgen på ett annat vis än vad jag gjort innan. Idag har jag och Linn suttit med reflektionsseminariet. Jag tror inte jag är riktigt redo för att vara där på måndag, därför gör jag en inlämning istället. Känns som man suttit lite för länge nu men, så det kanske är dags att ge sig för idag. Imorgon har jag praktik igen. Ska vara med astma/kolsköterskan, vilket ska bli roligt. Ska träffa min fina familj imorgon med. Var så längesen jag såg dem nu känns det som. Mamma och Martina var här i måndags, men det blir längesen ändå. Nu ska jag försöka hitta lite aktuell forskning om astma så jag kan göra en grej till innan jag lägger ner arbetet för idag. Hoppas alla mår bra. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar