Sök i bloggen och på webben

fredag 25 november 2011

Har äntligen fått i ordning här hemma. Har dammsugit, skurat, pyntat, tvättat och bakat! Tro det eller ej men allt har gått bra idag. Mina lussebullar smakar till och med jättegott (Och de blev inte brända (!!!!) !!!) Ikväll ska Tobbe spela match i Stenungsund och jag ska sitta här hemma och mysa. En kväll för mig själv! Kanske får ta hem lite bra filmer som Tobias aldrig vill kolla på när jag ändå har en chans. Något som gör mig mer glad just nu är att vi snart är färdiga med en vägg inne i sovrummet! Nästa vecka ska vi köpa tapeter och lite annat så vi kan göra klart rummet inom en kort tid! Jag längtar sååå för det kommer bli så fint. Önska en hade lite mer pengar så en kunde bidra. Och köpa en ny sänggavel. Men det är inte högsta prioritet just nu. Men en önskade det. Nu får jag värma lite mat åt gubben så han kan komma iväg snabbt. Önskar er alla en fin första advent och en fin helg! Kram. PS: Meddelandet jag skrev den 16 november (?) gäller inte alla jag känner till utan en bekant. Hoppas ingen tagit illa upp. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar