Sök i bloggen och på webben

söndag 8 maj 2011

Så, nu var mina dörrar äntligen klara! Har slipat och målat hela dagen! Kommer somna skönt och fort ikväll.

Har tyvärr inga före bilder, men efter får ni!
Varför handtaget och låset är borta är för att vi ska byta dessa, + att jag inte hittade dem efter att jag hade målat då Tobias gömt dem på något lurigt ställe.


Från "vardagsrumshållet"


Från "hallhållet"


Nu ser en bit av hallen ut såhär

Nästa projekt blir att kapa de långa "stolpara" som står som skydd för att inte falla ner i trappan. Vet fortfarande inte vad det heter, därför säger jag stolpar. Dem ska vi måla vita, kapa (som sagt) och göra lite fräschare. Då kommer hallen se mycket större ut. Jag kommer lägga ut bilder på huset när vi kommit i ordning lite bättre. Då blir det både före och efter bilder. Detta kommer kanske ta lite tid, men ni som följer min blogg: håll ut!

Nu ska jag fortsätta och greja. Vi hörs senare eller imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar