Sök i bloggen och på webben

måndag 9 maj 2011

Ännu ett hatinlägg: Hatar att vara sjuk. Låg ute i solen i bikini förut och kände att detta inte alls kan vara okej om man vill bli frisk. Så nu sitter jag inne på altanen och ska börja skriva på seminariet till på onsdag. Det blåser alldeles för mycket ute och troligtvis kommer jag också bli mer sjuk om jag går ut. Åååh, kan jag få bli frisk så jag kan ligga ute i solen hela dagen och bara slappaaaaaa! Kan jag få sommarlov så jag är ledig och har TID till att slappa?

Egentligen borde jag ställa mig och laga mat, men det orkar jag inte. Tobias och jag får åka ner och köpa lite mat sen eftersom frysen ekar. Han kommer vara så grinig när han kommer hem och inte får se att det står mat på bordet! Hehe.

Nu får jag nog sätta igång om detta ska bli färdigt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar