Sök i bloggen och på webben

måndag 2 maj 2011

Åååh, börjar bli sjuk IGEN! Hatar att vara sjuk. Hatar att ha ont i halsen. Hatar att ha ont i ÖRONEN! Det är bland det obehagligaste som finns. Man kan känna hur det pulserar i dem, speciellt när man sväljer. Jippie.


Idag står plugga på schemat. Någonstans måste jag klämma in "åka till bengtsfors för att köpa kattsand". Ni som är utifrån o nu tror att vi inte har affärer här i långed.. Jo, vi har äffärer. Vi har inte ett ställe som säljer kattsanden jag vill ha bara. Den kostar 200 kronor, för jag vet inte hur många kg, men det är värt vartenda öre. Det luktar inte och det följer inte med massor med sand på kattens tassar när katten skuttar ut. Vi försöker lära selma att toan finns UTE, alltså rabatten eller skogen, vad som helst är bättre. Jag undrar om hon varit på toaletten ute än.. Jag tror inte det. Hon är så feg.

Ska gästa mina kära böcker nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar