Sök i bloggen och på webben

fredag 6 maj 2011

Godmorgon vänner. Idag vaknade jag av att jag drömde en mardröm. Jag ville hitta till något ställe som skulle ligga bredvid Liseberg. Sprang dit jättefort, och när jag kom till parkeringen utanför så var det människor som sköt på varandra, då skulle jag springa jättesnabbt tillbaka till Liseberg. Sen vaknade jag. Ingen rolig känsla när man vaknar inte. Jag kunde heller inte andas genom näsan eftersom den var helt stängd för både in- och utandningsluft. Jag börjar tröttna på att vara sjuk nu faktiskt. Man drömmer konstigt, vaknar av syrebrist, hjärtklappning, med mera, och fryser ständigt.

Ska idag skriva dokument 3 tänkte jag. Får se hur det går. Har ingen motivation alls längre, och jag antar att det beror på att det är sommarlov snart, och att jag är lite sugen på att sluta skolan för denna terminen. Har mycket annat som behöver göras, men det hinns aldrig med.
Ska idag göra om bloggen om jag hinner. Den behöver bli lite fräschare tror jag..
Sen är det såklart mer som ska hinnas idag. Bland annat så ska maten lagas (tråkigaste jag vet) och tvätten tvättas. Hurra. Får hoppas på en mysig filmkväll istället!

Hörs ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar