Sök i bloggen och på webben

torsdag 24 februari 2011

Ska göra en superkul lista för er som tycker det är roligt att läsa!

Vad heter du? Mathea, kallas Mats, Matte osv.
Hur lång är du? Står att jag är 171 i mitt pass men när jag mäter mig så är jag alltid 169
Vilken var den senaste film du sett? UPP!!
Vem ringde du senast? Josefin M =)
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Amanda G "Okej! Grattis ;)"
Gjort idag? Varit i Bengtsfors & suttit i soffan
Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifts
När såg du senast din mamma? När jag var hemma förut, ca 21.22
Vilken ögonfärg har du? grön
När vaknade du idag? Kollade inte på klockan när jag gick upp
Har du någon gång hittat en katt? Känns som jag hittat Selma. Hon uppför sig så konstigt
Vilken är din favoritplats? I sängen
Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter är ingen höjdare
Vad skrämde dig som barn? Skräckfilmer, vår källare
Vem fick dig att skratta senast? Amanda
Är du för ung för att äga vinylskivor? ...

Tror jag gjort den här listan. Stackars er. Nu får ni tyvärr inte någonting mer att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar