Sök i bloggen och på webben

måndag 7 februari 2011

Då var det måndag igen. Tiden går så himla fort. Speciellt helgen. Det är hemskt. Vill att det alltid ska vara helg!

Idag hade jag tänkt börja på mina uppgifter, men jag förstår inte ett skit. Vad är det man ska göra, är det en inlämning eller bara en uppgift?? Det står olika på schemat och i studiehandledningen. Hatar den där förbannade studiehandledningen. Och lärarna säger att allt står där, men när det inte gör det då?! Död åt den.

Nu fick jag skriva av mig lite. Gött.
Ikväll ska jag träna. Blir bodystep idag, eftersom det är roligast! Går tillräckligt fort och man blir hur svettig som helst. Känns som det ger lite mer än bodypump. Denna veckan kommer det inte bli lika mycket träning eftersom jag är skolan 3 dagar. Lite tråkigt, men det tar vi igen! Så skönt att lägga sig och sova efter ett pass. MmmmMmmM.

Kanske ska berätta lite om min helg:
I lördags hade jag och Tobias myskväll. Vi drack lite vin och såg på melodifestivalen. Danny, som jag tyckte förtjänade att komma vidare, kom direkt till finalen. Efter det så la vi oss i sängen och kikade på dum och dummare. Dagen kunde avslutas bättre än så.
Igår gick jag och Tobias ut på en promenad på morgonen, eftersom det var så bra väder. Sen la jag mig och läste lite. På eftermiddagen så kom Amanda och Erik hit för att kika på fotboll. Liverpool vann och Erik blev jätteglad. När de hade gått hem så kikade vi på solsidan och innan vi la oss så kollade vi på Hem till Midgård. Det var Tobbes val. De är så fruktansvärt äckliga i den serien, men jag tycker ändå.. Vet inte vad han heter, är så himla rolig!

Hoppas alla andra haft en mysig helg!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar