Sök i bloggen och på webben

måndag 21 februari 2011

Blev inte en dag som jag hade tänkt mig. Magen har förstört i stort sett det mesta.. Om ni fattar vad jag menar.. Ringde Tobias på vägen till skolan så han skulle åka och hämta mig sen när jag åkte samma väg tillbaka igen. När jag var utanför Brålanda skulle jag se hur långt han kommit. Jag började gråta på bussen till och med. Fick sån panik för att jag mådde så dåligt. Fick gå in på rusta och vara ledsen. Tobias kom och hämtade mig lite senare.

Samma sak i fredags. Jag vet inte vad det är. Måste vara något jag ätit, något vi har här hemma som inte är bra. Kan nog vara mina kakor. Hade inte förvånat mig alls. Det är ju så äckligt så jag hoppas det ger sig snart.

Tobias är också hemma idag. Han har inte heller mått så bra. Nu sitter vi i soffan och är dryga mot varandra som vanligt. Han mer än någonsin. Är väl för att han är sjuk från jobbet.. Stackarn.

Jag har inte så mycket mer att säga mina vänner. Mer än jag haft en otroligt bra helg. Förutom fredag kväll.. Men Hannas födelsedagsfest var superkul och det var så otroligt trevligt att träffa alla vänner igen! Såklart fattades det många utav dem, men men!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar