Sök i bloggen och på webben

måndag 14 februari 2011

Idag är det en helt vanlig dag för idag ska jag sitta med böckerna från 9-16. Om någon är intresserad av att jobba med en tråkig uppgift under den här tiden (gärna bli färdig med den) så får ni gärna höra av er. Numret är 0727353774.

Vill så gärna ha en ny almanacka. Ni som känner mig vet hur det är med mig och almanackor. Har 3 stycken för 10/11. Nu vill jag ha en till, och ändå la jag ut 270 på min personliga almanacka. Men jag vill ha en sån där tråkig med tider så jag kan skriva hur lång tid något tar osv. Då vet jag precis när jag kan osv. Viktigt för mig som är planeringsfreak. Den ska vara stor också, helst så den inte får plats någonstans.

Så var det med det. Har i och för sig en dag imorgon, och tydligen så ska inte den andra uppgiften in... Ska jag vänta till imorgon.. Hmm..
Kanske hinner åka till Bengtsfors och köpa en almanacka först. Fast jag egentligen inte har råd... Hehe..

Nu får jag göra något. Tror faktiskt att jag åker och köper en almanacka.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar