Sök i bloggen och på webben

tisdag 14 december 2010

Känns som jag fått väldigt mycket gjort idag. SKÖNT!!! Är färdig med uppgifterna till matspjälkningen, och håller på med de sista fortplantningsuppgifterna. TUR att det är intressant.

Idag får vi mat hos Hans och Tina! Skönt att jag inte behöver göra mat! Hehe. Ikväll blir det box med mamma också. Hoppas det blir kul och svettigt!

Imorgon ska jag till skolan. Lång dag.. Vi har en lärare som är mycket duktig men överdriver med sina förklaringar, så det lär ta år och dagar innan man kommer hem.. 54 bilder hade hon också. Tror nog inte vi kommer hem alls imorgon.

JAaaaa, men då ska jag nog fortsätta så jag blir klar !

KRAM!!

Jag för ett tag sen

Jag i helgen

Jag och Josefin i helgen


En mycket givande helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar