Sök i bloggen och på webben

söndag 19 december 2010

Gick upp tidigt idag för att vara en söndag.

Vi var uppe sent i natt och kikade på inception! En utav de bästa filmerna jag sett i mitt liv. Var lite svår att fatta och jag blev arg efter filmen för att slutet var dåligt. Eller det var ju såklart spännande och bra men irriterande för mig (som måste veta allt). NU tänker jag inte säga mer. SE DEN!

Imorse så vaknade jag i alla fall av att Tobias satt i sängen och kollade på mig. HATAR sånt. Irriterande man. Han var i alla fall gosig och sa att jag fick sova vidare och att HAN skulle göra frukost! Hur mysigt som helst.

Dagen har varit lång för övrigt. Har suttit med mina kära favoritböcker och jobbat med funktionerna till njurarna. Det är KUL att läsa, men tråkigt att sitta och skriva och leta leta leta leta leta i boken hela tiden. Man hittar ju aldrig. Om det är någon som är intresserad av det jobbet så betalar jag bra. Hör av dig.

Ikväll är jag en ensam kärring. Tobias är på match i göteborg och kommer nog inte hem förrän i natt. Hatar att sova ensam så får väl spela sims tills i natt!

KRAM
Maats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar