Sök i bloggen och på webben

söndag 26 december 2010

Hoppas alla haft en bra helg. Jag själv ska aldrig mer dricka. Lika bra att vara nykter när det aldrig blir bra i slutändan ändå.
Nu ska jag köra en sån här superkul lista.

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Mor, far och Martina
3. Hur lång är du? 170 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? the killer inside me (se den inte, de bara ligger med varandra HELA tiden)
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? sara, säger ej!
7. Gjort idag? mått halvt dåligt och kollat på film. och ätit.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? idag

11. Vilken ögonfärg har du? gröna
12. När vaknade du idag? 12.30
13. Har du någon gång hittat en katt? ja, fast det var inget jag tog med hem. de satt fast uppe i ett träd.
14. Vilken är din favoritplats? hemma!
15. Vilken plats föredrar du minst? toaletten när någon precis varit där
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Här i långed pga Tobbe. Kommer förhoppningsvis jobba som distrikssjuksköterska med bvc.
17. Vad skrämde dig som barn? skräckfilmer
18. Vem fick dig att skratta senast? pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4.
23. Hur många landskap har du bott i? dalsland och bohuslän (göteborg, strömstad?!?)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor på vintern och barfora på sommaren
26. Är du social? inte ett dugg
27. Vilken är din favoritglass? all glass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa framförallt!
29. Tycker du om kinamat? Nej
30. Tycker du om kaffe? ja ibland

31. Vad dricker du till frukost? juice eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? ja
33. Kan du spela poker? nej, inte förrän jag fått en påminnelse om hur det går till
34. Tycker du om att mysa? ibland
35. Är du en beroendemänniska? nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja
37. Vill du ha barn? jag vill ha 3 barn
38. Kan du några andra språk än svenska? ja, kroatiska och lite engelska . är dålig på engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nix
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav!!!

41. Vad spenderar du helst pengar på? SKOR
42. Äger du dyra smycken? ja, det finns
43. Har du någon gång testat narkotika? nej, bara coola som testar sånt
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? skumtomtar
45. Vem är den roligaste människan du känner? mina vänner
46. Välj ett ärr på din kropp? ett i mitt ögonbryn
47. Vad har du för ringsignal? riiiiiiing riiiiiiing . gammaldags telefon kallas den tydligen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma tror jag

51. Kan du byta olja på bilen? nej, den funkar nog inte om jag gör det
52. Har du fått fortkörningsböter? nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? någon konstig som jag inte läst ut
54. Läser du dagstidningen? ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? ja
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? brukar inte krafsa på papper
59. När var du i kyrkan senast? martinas konfirmation tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar