Sök i bloggen och på webben

måndag 25 april 2011

Nu var det längesen jag skrev! Har haft fullt upp i helgen, och det har varit folk här när vi inte gjort någonting, så har inte riktigt haft tid att skriva.

Ett fullt hus och en tom lägenhet.. VART har vi gömt alla saker i lägenheten? Jag visste att vi hade mycket skit, men så här mycket ... Det har varit så tråkigt och jobbigt att packa upp alla dessa lådor, så jag har inte ens orkat ta upp de sista. Hoppas jag tar mig i kragen och fortsätter de dagarna jag har ledigt framöver.

Bilder kommer också, lite längre fram. Får komma i ordning, och ändra på lite saker innan jag lägger upp bilder.

Imorgon blir det skola igen, och en flera timmar lång föreläsning. Hoppas den är intressant.

Godnatt kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar