Sök i bloggen och på webben

fredag 8 april 2011

Ni vet hur utländska människor pratar med varandra. De pratar alltid om hur många kusiner de har osv.. Just det där med kusiner är ju väldigt populärt.

Jag och Josefin satt på Åmåls pizzeria idag efter att vi varit och simmat. För er som inte vet är kassan och matsalen ganska "avskild" då man inte ser kassan och där de gör pizzorna + håller hus. Vi satt och åt då vi hör "Tjenaaree Cååzziin!". Just kusin uttalade han på utländska/engelska. Josefin hade massa mat i munnen då jag kollade på henne och med blicken såg jag att hon skulle brista ut i skratt. Jag själv försökte hålla mig men med en vän som inte kan hålla sig i 2 sekunder är det inte så lätt.

Ikväll åker jag och Tobias till Josefin och Niclas. Vi får väl se vad som händer. Imorgon ska jag sätta mig och skriva klart en intervju. Känns som jag är segast i världen!!!!

Nu, ska jag kila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar