Sök i bloggen och på webben

måndag 18 april 2011

Åååh så sköööönt! Klarade tentan, vilket betyder att jag kan flytta i lugn och ro utan att behöva stressa som en idiot! YEY!

Idag åker vi till Åmål för lite shopping!! Igår nämnde Tobias att han längtade till matchen på tisdag (som de spelar mot bengtsfors), till vi flyttar OCH till imorgon (idag) när vi ska shoppa.. Tror han var ironisk med det sista.

Jaja, ikväll ska jag skriva rent seminariet för imorgon och så får jag lägga mig tidigt. Har inte sovit något vidare de 2 senaste dagarna för en ond hals som aldrig ger sig. På tal om att sova så väckte jag lillan (katten) idag, hon som alltid kommer och väcker oss eller vaknar när man gått upp. Hon var helt utslagen i morse. Tror hon hade fullt upp igår kväll. Hon var till och med nere vid sista lägenheteshuset. (wow).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar