Sök i bloggen och på webben

torsdag 24 mars 2011

Lite frågor jag snott!

BAKGRUND:

01. Fullständigt namn? Mathea Uvalic
02. Exakt ålder? 19 år
03. Vart bor du? Dals Långed
04. Bor tillsammans med? Tobias och vår pisse Selma
05. Husdjur? Selma !
06. Färg på ditt hus? Gult är fult
07. När är du född? 14 oktober 1991
08. Klass? SSK H10?
09. Vilket år tog du studenten? 2010, värt att minnas dvs
10. Något jobb? Ibland
11. När gick du upp i morse? 7.10, tro det eller ej!
12. När ska du sova? Sent ikväll
13. Duschat idag? strax!
14. Kramat någon idag? Ja, halvt levandedöd
15. Pussat någon idag? Ja
16. Vad har du ätit idag? Havregrynsgröt (fanns inget smör)
17. Dagens klädsel? Just nu träningskläder
18. Dagens smink? Blir enkelt och naturligt
19. Dagens sötnos? Min Selma är dagens sötis varje dag
20. Dagens roligaste? Ingen ännu

SOCIALT:

21. Har du många vänner? Ja, inte allt för många dock
22. Hur många har du kysst? Ingen aning!
23. Vem kramade du senast? Selma
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? Nix
25. Hur gammal är din pojkvän/flickvän? 23
27. Har du pojk-/flickvän? Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? Försökte ringa mamma förut men hon ville inte svara, så ingen
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Tobias; Jaså? Mardröm? Ok, sjukt gott väder =)

FAVORIT:

31. Film? Ska jag komma på det kommer det ta en vecka att göra den här listan. Jag säger The Hangover & Due date
32. Låt? Just nu; Lady Gaga - Born this way
33. Mat? Kyckling
34. Dryck? Vatten
35. Färg? Röd
37. Stad? ----
38. Land? Kroatien
39. Ämne i skolan? Matte och samhällskunskap
40. Strul? Får väl säga Tobias eftersom det är mitt enda "strul". Om man ens kan kalla det det...


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Tobias
42. Personen du kysste? Tobias
43. Gången du spydde? Ett tag sen nu
44. Gången du grät? 2 veckor sen
45. Pizzan du åt? Hemmagjord
46. Gången du var i Göteborg? Alldeles för länge sen
47. Gången du var i Stockholm? Wow, DET var länge sen
48. Gången du var full? lite smålullig förra lördagen
49. Gången du var hög? -
50. Personen som såg dig gråta? Tobias

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Vitt
52. Hund eller katt? Hund & katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på humöret såklart!
54. Tvspel eller datorspel? TVSPEL
55. Singel eller upptagen? Upptagen
56. Film eller bio? Beror också på humöret
57. Lunarstorm eller facebook eller Playahead? Finns lunarstrom? Facebook
58. Sommarlov eller vinterlov? Sommarlov
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Tror de i BB är mer pantade än de i PH
60. Har du svart hår eller blondt? Svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? Gröna
62. Choklad eller lakrits? Åh vad svåårt!!
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? Cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Älskas
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? Många
71. Personer du hatar? -
72. Pojk-/flickvänner du haft? När jag var riktigt liten var jag en Playgirl och var "ihop" med 30 st. Riktiga förhållanden: 3
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1
74. Glassar du ätit på en dag? 6 kanske?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen och tacka för det.
76. Gånger du haft minnesluckor? 1
77. Gånger du varit hög? -
78. Personer du saknar just nu? Mina vänner <3
79. Gånger ditt hjärta brustit? Brustit... 1 om man kan räkna den gången så..

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Min pojkvän
81. Ska du träffa imorgon? Min farmor och farfar!
82. Sjöng du senast för? Ingen, grannarna möjligtvis
83. Hade du senast en msn-konversation med? Tror det var 1 år sen jag var inne på msn
84. Spelade du tvspel med senast? Tobias, han hade köpt ett "roligt" spel till supernintendo, men fy fan vilken skit. Donkey is the shit
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Tobias
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Tobias eftersom han inte vill åka med på en romantisk resa
87. Förtjänar att dö? Ingen
88. Är söt? Selma är söt
89. Vill du sova bredvid inatt? Tobias och Selma, istället kommer jag få sova bredvid min syster

VAD:

90. Gör dig glad? Mina vänner, pojkvän, familj, djur. När allt fungerar som det ska!
91. Gör dig ledsen? När folk sviker
92. Vill du helst göra nu? Duscha
93. Önskar du att du slapp göra? Städaaa och sitta med tentan
94. Vill du ha nu? Sommar och sol <3
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En bil (en bra bil)
96. Längtar du till? Sommarlov och tills vi flyttar
97. Tycker du om dina betyg? Ja
98. Ångrar du i ditt liv? Finns en del
99. Är det bästa som hänt dig? Min pojkvän (seriöst)
100. Hur mycket är klockan? 0916

Åker till Kroatien ikväll, så därför kommer jag inte kunna skriva så mycket den här veckan. Hoppas alla får en rolig och bra helg!

KRAMAR till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar