Sök i bloggen och på webben

tisdag 22 mars 2011

Dag 02 - Min favorit bok/böcker

Finns det något bättre än Martina Haags böcker? Om ni inte har läst dem, läs dem!!! Det är en order från mig.

Jag är en person som måste fastna för en bok i början utav den för att kunna läsa vidare. Om den är seg i början struntar jag i att fortsätta läsa. Haags böcker är roliga och realistiska, och får en att skratta enda ifrån start. Sååå kul! Älskar att det finns folk med humor! Måste beställa fler böcker skrivna av henne så jag kan läsa någonting kul i sommar!




Om två dagar åker jag och syrran till Kroatien/Bosnien. Ska bli skönt att komma iväg ett tag, och när jag kommit hem är det inte långt kvar tills vi flyttar. Längtar!

Imorgon : tvätt, tentaplugg, mor & far, tobbe, packa. Kommer bli tight med tid va.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar