Sök i bloggen och på webben

söndag 27 mars 2011

Hej mina kara lasare.
Detta inlagget kommer bli kort eftersom jag vet hur frustrerande det kan vara att lasa text dar inte ratt bokstaver ar med.

Har det gott har nere i Bosnien som jag ar i for tillfallet. Har varit sol/moln idag men det har varit varmt och gott ute. Fredag och lordag har varit soliga och varma. Det har inte blivit gront an som man hade hoppats pa, men det lar komma om nagra dagar, nar vi akt. Det ar skont att kanna att varen ar har. Mycket daligt att snon kommit tillbaka till Sverige. Langtar inte tills jag far se den.

Vi har inte sa manga dagar kvar har, sa darfor kommer jag antagligen skriva nagot imorgon och sen vantar jag tills jag kommit hem. Har har jag tillgang till internet har hos min moster. Pa onsdag aker vi i alla fall och ar hemma ganska tidigt. Hade tankt att forsoka traffa mina tjejer da! Och lasa massa bocker.. for det ar nagot jag inte gjort. Fy mig... Har haft sa mycket tid pa mig men anda inte gjort ett dugg.
Nej nu far vi stanna har.
Vi hors !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar