Sök i bloggen och på webben

torsdag 13 januari 2011

vaknade runt 4, halv 5 idag och sträckte på magen. PANG och någon sån fruktansvärd smärta kom. Det var som jag hade sträckt mig. Kunde inte sträcka ut benen utan fick ligga och ha dem uppe. Det värsta var att minsta lilla rörelse gjorde ont. Fick panik. Trodde det var blindtarmen eftersom smärtan var nedanför naveln, brukar väl vara ovanför egentligen, men det var lite åt höger. Men det ska väl vara ännu värre denna blindtarmssmärta. Men var så himla orolig, och fick panik. Det enda jag tänkte var TENTA. Hur ska jag komma till tentan imorgon om jag åker in för något skumt, då hinner jag ju kanske inte till skolan imorgon, och då måste jag vänta till omtentan osv osv osv. Undrar hur jag kan tänka så egentligen.

När tobias skulle upp sen bröt jag ihop för att det gjorde så himla ont. Bad honom stanna hemma. Så nu har han varit jättego och varit med hela tiden. Vi gick upp den tiden och la oss i soffan o kikade på desperate hosuewives. Jag slocknade efter 4 avsnitt, och sov en liten blund. Fortfarande kommer smärtan när jag sträcker på mig helt, så jag går som en liten tant på 80 år. Hoppas det blir bättre i alla fall. Vet ju inte vad det är, men just idag, hinner jag inte kolla upp det. Om det inte går över/blir bättre förrän på måndag, så får jag åka och kika.

Nu väntar jag på att klockan ska bli 1 så jag kan åka ner till frisören. Lägger nog ut en bild sen (om det blir bra) för jag ska ändra lite på min frissa.

Hoppas alla har en fin dag, en sådan som denna när vädret är vackert, så hörs vi.

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar