Sök i bloggen och på webben

söndag 2 januari 2011

Har pluggat enda sen jag vaknade. Känns riktigt skönt att få lite saker gjort. Jag tror inte jag kommer klara tentan. Skittenta.

Har hunnit med en promenad med mina käraste pojkvän också. Jättemysigt i det här vädret.

Ska strax gå och sätta mig med mina käraste böcker igen, men nu ska jag lägga upp en lista och lite bilder från nyår. Det blev inte så många, eftersom vi nästan bara tog "fulbilder".


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började studera på högskola. Började sysselsätta mig med böcker dag och natt. Tog studenten (!!!!) Provade att jobba på ålderdomshem.
Har du några nyårslöften?
Såna håller jag aldrig så nej
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja
Vilka länder besökte du?
Sverige
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Minns aldrig datum. Minns händelser. SELMA minns jag.
Vad var din största framgång 2010?
Att jag orkat fortsätta plugga.
Största misstaget?
Att jag inte väntade med att börja plugga ett halvår.
Bästa köpet?
Alla mina skor
Vad spenderade du mest pengar på?
Skor kanske?
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Selma =)
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Inga speciella låtar. Rihannas nya album kanske
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!
Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar jag att jag hade haft mer tid till att göra mer.
Favoritprogram på TV?
Desperate housewives och cougar town!
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hm.. Jag var nog hemma lite, och hemma hos mor och far lite.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
blaaaaandning
Den bästa nya personen du träffade?
Mer än en =)

Selma har blivit en stor tös.
men Hon får fortfarande plats i garderoben





Tobias blåste upp sina näsborrar på varje bild. Ni får ursäkta =) Fick inte lägga upp bilder på Amanda för henne, det är därför de inte är med här!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar