Sök i bloggen och på webben

söndag 9 januari 2011

Har precis ätit bakad potatis. Såå gott!! Har pluggat hela dagen, men det känns inte som jag fått så mycket gjort. Känns inte som så mycket mer orkar gå in i huvudet. Får ta igen det de här 3 sista dagarna jag tänkt plugga innan vår kära tenta. Jag håller tummarna för mig själv och för alla andra som ska göra den!

Ska strax sätta mig och gå igenom liiite till. Sen får det räcka för idag. Det är ju trots allt helg.

Nu ligger Selma och drömmer. Hon är så gulligt! Tobias är också gullig. Han sitter bredvid mig och spelar tvspel. Ett tvspel som han skulle få i födelsedagspresent. Nu kommer han vara arg på mig för att jag inte "köpt" något.

NEJ, nu ska jag gosa ner mig bredvid honom och läsa lite.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar