Sök i bloggen och på webben

måndag 12 december 2011

Trollhättan

Har precis ätit en god måltid lax och potatis. Bland det absolut godaste jag vet (och det blev faktiskt väldigt gott denna gången). Förtjänade jag efter ett pass på gymmet och renskrivandet i skolan.Så skönt att ha allt avklarat för idag. Längtar till imorgon när vi ska köra ett kettlebell pass! Ska bli sååå härligt! Kommer väl ha monsterträningsvärk som sist gång på onsdag. Då var mina lår vätskefyllda på grund av muskelinflammationen. Herregud. Men då vet man att man gjort något i alla fall!

Saknar min lilla Selma. Tiden går så sakta utan henne. Är inte alls samma sak längre. Det fattas något i vår lilla familj. Älskar dig min älskade ängel.

Har även köpt cocopops idag. Ja, jag vet jätteonödig fakta. Men om Tobbe läser detta någon
gång vill jag säga: HA! Så skönt att kunna äta precis det JAG vill. För er som inte vet så får jag inte köpa det för att det inte innehåller något annat än socker. Men ibland behöver jag bara socker, men det fattar inte han. Killar..

Kan även rekommendera en bra serie vi började se igår. Eller den verkade i alla fall bra. Lite skum så men, det kommer nog bli en hel del avsnitt framöver. Serien heter American Horror Story och ni som ser den borde gilla lite konstiga, läskiga och övernaturliga grejer.



Nej, dags att kika lite tv nu. Puss & Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar