Sök i bloggen och på webben

söndag 11 december 2011

Julbord

Har precis kommit hem från julbord på Rosellmagasinet. Var hur mysigt som helst! SÅ gott också.
Nu ska jag o Tobias egentligen sitta och köpa de sista julklapparna + kika på lite andra saker, men vad gör pojken då? Jo, han sover. Lelleböbben.

Eftersom jag var jättedeppig pga min mage i morse så tänker jag berätta lite om gårdagen nu när jag är på lite bättre humör. Sara, Tommy och Martin var här och spelade lite spel. Blev bland annat 7an, något annat roligt spel jag ägde på och med andra ord, där Tobbe var sämst av alla. Herregud. Som tur var va vi bara i lag 1 gång jag och han. Hade aldrig klarat det mer än en gång med mitt temprament.

Idag har vi även satt in vår nya dörr till sovrummet. Så fiiint! Rummet blev mer öppet och välkomnande. Denna veckan kommer jag vara i Trollhättan enda till på torsdag, så Tobbe ska få jobba i fred. Bland annat ska han sätta upp nytt tak, så jag hoppas det är klart när jag kommit hem! Nu är det dags att väcka honom så vi kan få detta julklappshandlandet överstökat.
Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar