Sök i bloggen och på webben

fredag 28 oktober 2011

Oj, vad nytt allt är på Blogspot. Var längesen jag var inne och skrev nu. Har inte haft någon tid och har heller inte haft en tanke på att jag kanske borde skriva något.. Jag har lovat mig själv att försöka skriva lite mer från och med idag! Just nu håller vi på med Klinisk kemi vid somatisk ohälsa, sjukdomslära osv. JÄTTEspännande, men jättesvårt! Det är väldigt mycket som man ska kunna och lära sig på kort tid. Just nu borde jag egentligen börja med uppgiften till nästa vecka, men det går ju sådär. Men jag ska allt ta tag i mig själv strax.. Bara en stund till vid datorn... Vad har hänt på de femtioelva månaderna jag inte varit här då? Jag har fyllt år, jag har haft 3 tentor på 25 dagar & jag har sett på bandy. Det är ungefär det enda som hänt som är värt att nämnas, tror jag? Kommer ju inte håg så mycket då det varit stressigt enda sen skolan började. Nej, nu är det dags att lägga i en tvätt, och sätta igång med detta arbetet så det blir klart idag! Hoppas ni där ute mår bra! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar