Sök i bloggen och på webben

onsdag 31 augusti 2011

Nu kommer jag nog börja uppdatera bloggen lite mer, eftersom jag börjat läsa igen. Efter några timmar med böckerna blir man ganska trött och måste göra annat. Som nu. Boken är hur intressant som helst. Kursen är också jätterolig. MEN.. Det är så mycket! Vet inte alls vad som är viktigt att kunna. Massa konstiga ämnen och ord hit och dit. Jaja. Tänkte i alla fall försöka läsa första delen och skriva lite om det. Vi får väl se hur långt jag kommer.
När Tobias kommit hem ska vi till Åmål och handla mat. Efter det ska vi åka till mamma, pappa o syrran. Tror det blir en bra dag i alla fall. Huvudet känns dock väldigt tungt. Men jag ska inte klaga!

Nu får jag nog återgå till mina streptokocker, stafylokocker och diplokocker. Puss!

2 kommentarer:

  1. haha, det är när bakterierna sitter ihop 2 och 2. Strepto betyder att de är i kedjor, och Stafylo i klasar =)

    SvaraRadera