Sök i bloggen och på webben

fredag 7 maj 2010


Tänkte starta en ny blogg, på ett annat ställe denna gången. Fattar inte så mycket av denna sidan just nu, men det kommer väl.

Har precis gjort i ordning en del av rummet. En ny spegel och ett smyckesträd ska köpas. Såg ett fint träd från indiska, så jag köper väl det om jag hittar det någonstans. Har inte sett det i butik ännu. Någon som har sett det ?

Ikväll ska jag och mina tjejer grilla hemma hos Linnea i Gustavsfors. Hoppas på en toppenkväll, vilket jag är rätt säker på att det blir! Bra start på helgen och något som gör en glad i alla fall. Har bara skolan i tankarna just nu.. Inte långt kvar tills vi tar studenten, och jag vet inte hur jag ska klara matten. Inte mycket en fattar där inte.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar